Ja, jag är en svenne! (Ibland...)

Det blev bara svenneaktiviteter light igår. Blev inget i Bergsbyn, så jag stannade i hooden istället(det känns alltid tryggast!). Men vi var jättesvenniga ändå, och vi ältade det hela tiden också. Haha... I alla fall så käkade vi tacos, såg på Sommarkrysset(det suger och är fan svennigare än Skansen!), snackade massa snusk och spelade spel. Svennigt värre mad andra ord! Men jag ägde fan när vi spelade. Grymt! Haha...

För att inte bli ultrasvennig så har jag bjudit hit J ikväll på lite vattenpipa. Det ska bli kul! Vi har alltid kul tillsammans! Ska försöka tvinga honom att diska också. Hehe... Eller ta med lite god mat från sin pappa. De goda libanesiska köttbullarna. Mm...

Men som sagt, först jobb. Igår blev det så jäkla jobbigt på eftermiddagen när extrapersonalen hade gått hem. Då först kom gästerna. Inte kul... :S

Kommentarer
Postat av: Alexandermerethe

Very informative...God Bless


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback