Jag var ju också tvungen att testa...

Okej, även jag föll för den senaste blogghypen...nämligen taaz.com. Alla verkar ju hålla på me det nu.
Men kul, det är det faktiskt! Att sitta och testa olika sminkningar, hår och ögonfärger är ett rätt så underhållande tidsfördriv.




Här är en gammal bild från när jag var blond, blek och hade ljusa ögonbryn. Och en väldigt dålig mascara ser jag...haha.

Skaffade mörkare hår, lite mer färg i ansiktet, brungröna linser och mer makeup. Tycker faktiskt inte att det ser så onaturligt ut, och den där ögonfärgen var faktiskt grymt snygg!


Det här var en ganska naturlig makeover...men vill man så går det ju göra mer extrema grejer också.


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Spännannde!:) Önskar dig en fin helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback