Lite lycka i form av kläder och skor

"Tvingade" pappa att skjutsa mig till macken så jag fick hämta ut paketet. Passade även på att köpa lite halstabletter och choklad. Känner mig fortfarande som ett whiskeypimplande spöke. Not nice... Hemma från jobbet idag med, med andra ord.

Hur som helst. I löööve linnerna och klänningen som jag beställde. Hur mjuka och sköna som helst! Dessutom var det vita linnet inte ens genomskinligt(som vita linnen oftast brukar vara) utan täckte riktigt bra. Ett stort + i kanten!
Även skorna var bra. Perfekta i storlek, och lika snygga i verkligheten som på bild. Great!

 



De sköna och billiga topparna i 100% bomull.



Ett par av skorna som jag beställde.
Mjuka i skinnet(utsidan är dock fejkskinn) och förhoppninsgvis sköna att gå i.

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

nej verkligen inte :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback