Maybe I'm addicted...

Oj så trött man kan vara! Men inte så konstigt kanske. Har inte ens sovit fem timmar i natt. *zzz*
The Dirt var så jävla bra att det fan inte gick lägga undan boken. Först när bokstäverna hoppade åt alla håll kunde jag göra det. Haha...

Dricker mitt morgonkaffe och lyssnar på Lazee för att försöka vakna. Känner verkligen hur kaffet sprider sig i ådrorna. Ni vet som när man dricker riktigt stark sprit och liksom känner hur man blir varm av att den sprider sig i kroppen. Så känns det med kaffet nu. Abstinens? Maybe. Kaffe är ett gift jag aldrig skulle kunna ge upp. Och på tal om gift, snart är det dags för morgonciggen. Men oroa er inte, röker oftast inte mer än två cigg per dag, en på morgonen och en på kvällen. Jag tror faktiskt att ett paket om dagen är lite värre. Sen är jag ju periodare, är i princip bara sommarhalvåret jag röker vanlig tobak överhuvudtaget.

Jobb som sagt. Tänk om helgen skulle kunna få vara lite lugnare. Jag tror inte att det blir så, men drömma måste man väl ändå få.

Kommentarer
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Hejsan :-)

Glöm inte att anmäla din blogg till GREGORIUS BLOGGTOPP - platsen för dom som vill synas ;-)

kramar/G&G

Postat av: Danialfrida

Great Site thanks

2008-10-17 @ 11:16:49
URL: http://danialfrida.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback