Myskväll med Jude

Ikväll ska jag ha en alldeles egen myskväll(då mina tillfrågade vänner dissade mina planer, eller inte ville bli smittade..) bestående av ett Jude Law mini-maraton och den underbara desserten gino.
Tänkte se The Holiday och Alfie...för hm...tjugonde gången? Ibland behöver man bara sin dos av Jude. Det är liksom alla tjejers rättighet. Precis som att man ibland behöver sin dos av gino. Det är liksom också en rättighet.

Blev helt slut bara av att vara och handla lite. Så pass slut att jag inte ens orkade kolla på hårfärger. Men bland stressade svennebanan-familjer, förvirrade norrbaggar och sega gamlingar så har man rätt att bli trött. Död åt Ica Maxi! (Och alla svennefamiljer med missmatchande foppatofflor!) Eller nåt sånt... Maxi borde dö lite extra för att de inte har någon snabbkassa. Alla handlar faktiskt inte varuvagnsberg. *morr*

Men, nu...vackra män och goda desserter. Mums!







Det enda jag inte gillar är att Jude håller på att bli skallig
:S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback