New undies

Det jag gillar bäst att handla på rea är nog underkläder. Det är inte alls lika modeinriktat och blir inte lika last-season som kläder eller skor blir. Har jag fått för mig i alla fall.
Dessutom brukar man kunna göra riktiga fynd och det är alltid lika kul att ha trosor och bh som matchar...utan att behöva betala en förmögenhet.

Igår köpte jag ett sött ljusrosa set från Twilfit för under 70 spänn. Yes, ni hörde rätt...både bh och trosor för mindre än vad bara ett par trosor kostar i vanliga fall. Det kallar jag fynd.





Dock var det inte riktigt den här bh:n, men en liknande i samma färg.
I like!

Kommentarer
Postat av: Sigmundzahra

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback