Ny frilla och solsken

Sorry för dålig uppdatering. Var borta hela dagen igår. Finland you know. Och sen när jag kom hem så funkade inte internet. *suck*
Men nu verkar det fungera i alla fall...

Har varit hos frissan nu på morgonen. Vet inte om jag blev nöjd. Kan inte bestämma mig. Tyckte att det blev lite för kort och lite för urtunnat. Varför ska de alltid tunna ur håret så mycket? Kan de inte acceptera att vissa har tjockt hår?
Anyway...det kanske känns bättre om ett tag. För jättekort blev det ju inte, och nu är det ju faktiskt en frisyr. MED mittbena. Yes!

Nu ska jag raka benen och slänga lite sopor. Sen beger jag mig till mammas place och solar resten av dagen. Tycker att det är mycket skönare att ligga på en gräsmatta än sitta på en balkong, därav valet av plats. Tar med mig några böcker, lite frukt, mp3n, bikinin och solbrillorna och sen ska jag bara ha det skööönt.

See you later!
(More to come...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback