Nytt i skivsamlingen

Var en snabbis till stan idag. Fick musikabstinens och kände att det var läge att fylla på i skivhyllan.

Kom hem med två plattor. Dels Kleerups självbetitlade mästerverk och sen fyndade jag Thomas Rusiaks In the sun för 35 spänn. Såg Rusiak och Mange Schmidt igår. Mange Schmidt sög verkligen hästballe, men jag kom ihåg att den här plattan med Rusiak är riktigt bra. Inte så mycket ey yo över den som hip-hop annars kan va...

Nu spelar jag Kleerup på högsta volym och bara njuter(det vet jag dock inte om mina grannar gör...). Jag är så glad att jag "hittade" honom. En av Sveriges främsta just nu, helt klart. Kan han inte bo hos mig några veckor och producera musik? Drömma kan man alltid...



Kleerup, Kleerup 2008  Rusiak Tomas, In the sun 2003*

3 AM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback