Oskulder och heta överkroppar

Idag har jag tagit oskulden på den här sommaren. Det gör jag genom att bada utomhus i min "favorit sjö". Det var fan inte varmt i vattnet, men när man varit i en stund så blev det helt okej. Dessutom är det alltid kul att spana på halvnakna killar, snacka skit och råka blotta sig... Okej, kanske inte det sista men det var rätt så kul i alla fall. Haha...
Badet avslutades med klassikern, glassätning. Det är nästan ett måste efter ett dopp utomhus.

På tal om halvnakna killar. En grej jag verkligen gillar med sommaren är att det finns en hel del döläckra killar i bar överkropp som typ jobbar med vägarbete, måleri, gräsklippning mm. Idag såg jag en med grymma muskler och snygga tatueringar. Mm...sånt gillas! Sånna gånger är det jäkligt skönt att vara singel, man slipper det dåliga samvetet...
Dock finns det en nackdel med det här fenomenet, även de som inte har fullt lika snygg kropp(lindrigt uttryckt) klär också av sig. Men hey, jag antar att det är sånt som man får stå ut med... :S

Nu ska jag kolla på tv lite, röka och läsa. Sen är det sängen som gäller. Jobb imorrn you know. Hela helgen faktiskt. Men jag får glädja mig åt att det blir Sex and the city på bio på kvällen. Yeah! (Här är vi segast i världen...hehe)

Och sen måste ni bara lyssna på den här låten. Versionen med Adam Tensta är det som gäller. Love it! Här finns
ett litet smakprov. Och här får ni orginalversionen i brist på annat... :/ Men som sagt, den med Adam är mycket bättre. Lyssna!



Emilia de Poret - I can


Kommentarer
Postat av: Timelena

I found your blog on google. I think your blog is the best :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback