Rosa shopping

Lägenheten var helt okej. Inte så snygga tapeter direkt, men det är ju bara en smaksak och en väldigt enkel grej att göra om! Planlösningen var bra och lägenheten kändes väldigt rymlig. Trevligt område var det också! Det är egentligen det viktigaste, allt annat går ju faktiskt att göra om. Nu är det ju inte jag som ska bo där heller så, men jag vill ju gärna lägga mig i ändå. Hehe... :P

Blev inte så mycket shopping för min del. En duk(eller nåt liknande) som jag ska sy om till kudde. Lite nordafrikansk feeling sådär. Perfekt i mitt vardagsrum med andra ord! Hittade också ett fransdraperi i cremevitt som jag tänkte ha istället för dörr till sovrummet. Vet inte riktigt varför, men jag gillar verkligen inte dörrar inne. De är liksom bara i vägen. Enda stället jag kommer att ha kvar dörren till är badrummet, och dit är den ändå en glasdörr...
Köpte även lite småplock. Ett par solbrillor, några armband och ett par örhängen. Ja, ni ser ju på bilden. Kan man ha för många par solbrillor? Inte enligt mig i alla fall! Höll på att köpa tre par först, men hejdade mig faktiskt. Ångrar det lite. Ångrar även lite att jag inte köpte de där snygga sneakersen(säger man så?) från Reebok som jag hittade. Men, jag ska ju till Riga och Stockholm om inte alltför länge. Bäst att spara lite pengar kanske?




Brillorna är mer grå i verkligheten och tärningarna lite mer rosa.
Jo, på tal om det...märks det att jag gillar rosa? ;)

Kommentarer
Postat av: Reggie

Keep the good works comming.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback