SATC, ragg och mumsig sorbet

Ett hett tips. Eller kallt kanske jag hellre borde säga...
Kaktus/citronsorbet(tror att den heter så) med vattenmelonbitar. Underbart gott och läskande. Mums!
Passar utmärkt en varm sommardag.




Nu ska jag varva ner två minuter. Sen är det väl bara att byta kläder och fixa till sig lite. Inte så kul att vara ute bland folk och lukta matos och se allmänt äcklig ut. No, no...

By the way...träffade på mitt söta ragg idag. Eller ragg och ragg...ett förhoppningsvis blivande ragg kanske jag hellre borde kalla honom. Killen har bra hår, är trevlig och charmig. Vad mer kan man kräva? Haha... Dock har jag absolut ingen aning om hur gammal han är eller om han är upptagen. Det kan eventuellt vara ett problem. Hm...

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

åh, vad gott det ser ut att vara!

Postat av: Stephany

ser mkt gott ut :)

2008-07-09 @ 13:27:24
URL: http://steephs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback