Sent en Lördagskväll

Igår hade jag en jättetrevlig kväll. Idag? Nja, kanske inte. Har tvättat, somnat i soffan och sett på Las Vegas. Dvs, jag har varit med om roligare kvällar. Men vad gör man när det i princip aldrig finns några lediga tvättider? Rena kläder vill jag ju gärna ha ändå...

Imorrn har jag lovat att jobba. Visst, det är skönt att vara ledig också, men samtidigt så blir jag fan rastlös av att vara ledig mer än en dag också. Allt är en vanesak, och nu har jag vant mig med att jobba.

Efter jobbet bjuder mamma på middag. Lite släktingar som kommer dit och sådär. Så jag antar att det blir den hel del skvaller på högsta volym och god mat såklart. Kul det. Speciellt om det är bra väder då vi hade tänkt sitta ute.

Nu ska jag renbädda sängen och läsa lite.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback