So sick

Självklart blev jag sjuk! Sitter här med feber och halsont. I hate it! Hatar att förlora pengar på att inte vara på jobbet också. Men grejen är den att jag pallar verkligen inte att jobba och vara sjuk. Inte med det tempot som vi har nu. Så en eller två dagar hemma måste det tyvärr bli...

Det är så farligt att bo på A-torp...eller? Var ut en sväng med mamma igår kväll, och när jag kommer hem så får jag se att min mobil ligger utanför dörren. Har alltså tappat den där på vägen ut, och ingen har tagit den! Okej, det är inte direkt en ny mobil, men ändå. Den hade alltså legat där i några timmar. Alla på A-torp är verkligen kriminella...

Jag har fått inredningscravings igen. De kommer lite då och då. Problemet är bara att jag inte har något att inreda! Visst, det går alltid att flytta runt saker och sådär. Men det är inte samma sak. Vill inreda ett helt rum från grunden, men hela min lägenhet är relativt nyinredd. Det enda som inte är omgjort är trappen och "trapphuset". Det hinner jag dock inte med i nuläget... Men, men...nåt ska jag säkert komma på som behövs göras om. :P

Eftersom att jag är hemma från jobbet idag så ska jag passa på att göra lite saker på datorn som jag inte hunnit med tidigare. Kolla upp lite saker och sådär. Lagom "jobb" när man är sjuk liksom...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback