Tourettes med en släng av damp

"But we are young, we get by
Can't go mad, ain't got time
Sleep around, if we like
But we're alright"

Blev grymt skönt kvällshäng i kväll. Vi har sett värdelösa tvprogram(t.ex. det där med Pussycat dolls...), snackat massa skit(och snusk), spelat Singstar och 21 på skolgården(Ja, bara basketen där då).
Ikväll var dock ingen bra Singstar-kväll. Enda låten jag ägde i var
den här(underbar låt btw...), men annars gick det fan sämre än vanligt. *morr*
Och basketen ska vi väl inte ens prata om... Det enda bra som kom ut ur den var att vi äntligen kunde ställa min diagnos. Tourettes med en släng av damp. "Men din jävla fitta!", "Ta den i tvåan då din jävel!", "Sperma!", "Va fan gör du din nörd?!"...und so weiter. Jag är ingen bra förebild för barn med andra ord. Inte för andra heller för den delen... Tur att mina vänner känner mig och vet att jag inte menar nåt illa. Tur att de är likadana också...

Nu ska jag lyssna liter mer på music och sen försöka sova så att jag vaknar i tid imorrn. Umeå you know. Ska bli kul att kolla på lägenhet! (Och kanske shoppa lite...)


Kommentarer
Postat av: Abdullahisara

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback