Shopping från La Redoute

Sådär, nu har jag äntligen skickat iväg en liten beställning från La Redoutes sommarrea. Det blev en rosa klänning, några bastoppar(ej på bild), ett par tanfärgade sandaler och ett par kilklackar i guld. Kan dock inte bestämma mig om jag ska ta de beiga kilklackarna istället. Det är samma modell som jag förstår det, men frågan är vilka jag kommer att ha mest nytta av? Egentligen har jag nog mer som passar till de i guld, fast samtidigt, när annars än på party kan man ha dem? Vilka skulle ni välja?

Hela kalaset gick på drygt en femhundring. Helt okej tycker jag...













Kommentarer
Postat av: Abdullahlilly

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback