Adam eller Håkan? Det är tydligen frågan... :(

Hur f-n tänker de som sätter spelschemat på PDOL?! Inte alls tydligen!

Var skitpeppad på att fara dit och se Adam Tensta och Håkan Hellström. Men går det? Nej, inte alls! Adam går på 22.15 och Håkan 22.30, dvs bara en kvart senare. Jävla puckon!
Okej, det är långt ifrån samma typ av musik, så de kanske har tänkt att de inte har samma publik. Men de kan ju också tänka på att de här två killarna är bland de största i Sverige just nu. Inte så clever att sätta dem samtidigt kanske...

Jag blir så ledsen. Ville ju se båda mina älsklingar! :( I och för sig har jag sett Håkan x antal gånger innan, och Adam bara en, men ändå, det är inte snällt! Damn you! Hur ska jag kunna välja?



Men Håkan då? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback