Afro-girl

Ett hett tips, somna inte i jättetuperat hår, det kan resultera i att du vaknar med afro. Testade nämligen lite frisyrer igår kväll, bara på skoj, och i slutet var allt riktigt tuperat. Orkade inte ens borsta ut det innan jag somnade, så smällen fick jag ta idag. Men, afro är inte helt fel, och som tur var finns det något som heter plattång. Thank god för plattången! Den har räddat många dagar...

Sol med lite moln och blåst idag. Jag tänkte åka en sväng till stan, så det känns egentligen som att det kvittar men. Måste fixa med lite presenter inför brorsan student på torsdag. Köpte en liten Finlandia-flaska på Alko som jag tänkte knyta band runt. Ni vet, vissa brukar ha champagneflaskor runt halsen, men vi är ju lite mer finska i min familj så. Haha... Men nåt mer kul måste jag också hitta. Hatar alla fula studentsaker som finns, så jag får helt enkelt fixa nåt själv.

Tänkte kakla lite idag också. Vad det blir, det får ni se sen...




Mitt morgonkaffe...

Kommentarer
Postat av: Karlalisha

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback