Alla dessa män...

Sorry för dålig uppdatering. Har gjort...öhh...inget vettigt alls faktiskt. Hälsat på mormor en sväng idag, snackat strunt med diverse människor och sovit i soffan.

Jo, såg faktiskt fotbollen igår också. Eller såg och såg, även då sov jag i soffan(fotboll är bättre än alla sömntabletter i värlen!) och vaknade alldeles lagom till Zlatans mål. Jag struntar i fotboll och i synnerhet i Sveriges eventuella framgångar, men jag gillar fan när det går bra för Zlatte! He's my man! Hörde även att Ronaldo var bra idag. Ett mål och en assist. Och han är min andra man! Hehe... Jo, förresten. Min nyfunna lover Torres gjorde en assist mot Ryssland. Great! Det går bra för alla mina män hittils! ;D

Börjar visst inte jobba föränn nästa vecka, så imorrn blir det en sväng till Umeå istället. Har lite ärenden och sådär, och eventuellt blir det även att gå på en lägenhetsvisning. Vi får se, den var ju först på kvällen så.

Sen vet jag inte. Saknar en viss person, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Usch, ibland blir jag bara så less på mig själv. Move on och tänk på nåt annat liksom! Jag blir så irriterad på mig själv!




Mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback