Bla, bla, bla

Sådär, då var man hemma efter en sväng på stan, en magdansuppvisning och lite shopping på Solbacken.

På stan var det trångt och jobbigt. Barnvagnar till tusen. Är det någonting jag verkligen avskyr så är det barnvagnar och jobbiga barnfamiljer som tror att de äger hela världen. *morr*
Kollade som sagt på magdans. En bekant som dansade nämligen. Och så hittade jag en klocka! Har velat ha en stor biffig klocka helt i silver(alltså även armbandet) ett tag, så idag slog jag till. Både billig och snygg var den. Kanske inte så blingad som jag hade önskat, men hey, den duger bra. Tror att det var en herrklocka, men de kortade av den så det var ju inga problem. Kan visa en bild på den sen!

Nu ska jag laga lite middag. Kycklingwok med ris. Och jordgubbar och glass till efterrätt. Mums! Morsan jobbar eftermiddag och brorsan ska på fest sen, så jag lovade att bjuda honom på mat så att han kanske slipper snedfylla. Haha... Sen är det ju alltid trevligt med lite middagssällskap också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback