Casillas...mmm

Grattis Spanien!
Det gick som jag ville, och kanske får jag ett rätt till finalen? Men jag gillar verkligen Ryssland också, så det känns faktiskt som att det kvittar vilka som tar sig dit. Och Ryssland känns helt klart som en värdig motståndare. Tror också att det blir de laget som tar sig vidare från just den semin som tar guld. Det borde vara så i alla fall! ;P

Eftersom att jag tjatat "en del" om Torres tidigare så bjuder jag på lite bilder på Spaniens heta målvakt istället, Iker Casillas. Har har inte bara snyggt namn om vi säger så...

Fler hunkar kommer en annan dag, för nu är det sängen som gäller. Börjar 8.00 imorrn. *snark*








Kommentarer
Postat av: Alexmaia

Hi, I just wanted to say that I really like your site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback