En Midsommarnattsdröm

"Och jag vill ha dig för gamla tiders skull
Du betydde inte allt
Men det blåste aldrig kallt

För du var solskenet
Jag var ensam"


För första gången sedan vi firade midsommar i Helsinki så har jag fått midsommarkänsla! Det är typ som julkänsla, fast ja, till midsommar.
Håller jag på att bli ultrasvenne or what? Det skrämmer mig fan... :S

Det dåliga är dock att vädret inte ser så lovande ut. Mörk himmel och blåst. Hm... Not good. Men eftersom att Gud inte lyssnade på mig igår när jag bad i sista sekunderna av matchen att Portugal skulle få göra mål, så lär han väl inte lyssna på mig nu heller. Men om du mot förmodan skulle göra det Gud, snälla ge oss lite bättre väder!

Nu ska jag hoppa ur nattlinne och in i lite mer anständiga kläder. Finns dock inte så mycket tillgodo än. De mesta är i tvättkorgen.

Ha en trevlig midsommar!




Håkan Hellström - En midsommarnattsdröm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback