Ett nytt intresse?

Igår såg jag fotboll. Idag ska jag också se fotboll. Vad har hänt med mig egentligen? Jag blir faktiskt lite(läs mycket) rädd... 

Håller på Spanien ikväll, men Italien kommer säkert att vinna ändå...
Däremot var det förbannat kul att Ryssland vann över Holland igår! Vilken skräll! För att inte tala om Turkiet. Grattis, grattis! Tur att jag inte satsat pengar i alla fall, för mina tips på finalen går ju great...not. Både Portugal och Holland är ute. Men som sagt, det var jäkligt skoj att ryssarna vann! (men mindre kul att Tyskland också gjorde det...)




Är Arshavin glad eller ledsen här?
Svårt att avgöra.
Igår såg killen likadan ut efter att de hade vunnit...



Kommentarer
Postat av: Tobiaslotta

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback