God morgon!

Känner mig mörbultad som fan. Typ som att jag har spelat en hockeymatch utan skydd, eller nåt annat kul. Men jag har bara jobbat. En tjej på jobbet hade stegräknare i söndags, hon gick drygt en mil på bara några timmar. Värsta träningspasset att jobba med andra ord.

Börjar först 13.30 idag, men inte fan tänker jag göra nåt vettigt för det. Borde tvätta, eller åtminstone boka tvättid. Lät väl bli på midsommarafton jag får tvätta. Om jag har tur... *suck*
Längtar förresten tillbaka till midsommarfirandet i Helsinki. Det var fucking great! Det finns nog inga som kan fira som finnar...
Haha...kom på en sak igår på tal om det. Jag säger alltid att man aldrig ska dricka i kapp med en finne, för då blir man alltid golvad. Men igår kom jag på ett ännu värre folkslag att supa i kapp med, ryssar! Inte ens jag skulle våga supa i kapp med en ryss tror jag. :P

Fick förresten svar på det lilla mailet jag skickade iväg igår kväll. Ett positivt svar. Nu måste jag bara snacka med andra inblandade parter och se om det finns nån chans. Jag vill! Tror jag i alla fall... :P

Ikväll ska jag fan köpa en stor godispåse och vräka tillsammans med J. Det känns som det enda rätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback