Grattis brorsan!

Jag är så glad för brorsans skull!
Förra veckan fick han reda på att han kom in på skolan han sökt till hösten, och idag fick han sommar/extrajobb. Han som trodde att han skulle få gå runt och vara arbetslös hela sommaren och inte tjäna en spänn. På torsdag börjar inskolningen.

Har egentligen aldrig varit orolig för honom, för jag vet ju att han både har talang och är arbetsvillig. Men samtidigt vet jag ju hur svårt det är att få jobb idag, och hur tuff konkurrensen är inom det han helst av allt vill syssla med. Det krävs alltid det där lilla extra för att lyckas.

Idag är jag en glad och stolt storasyster!
Grattis brorsan!

Och själv tänker jag slänga iväg ett litet mail till en grej som jag är intresserad av. Kanske har jag tur. Och i så fall hoppas jag verkligen att jag vågar! :)


Kommentarer
Postat av: Arnfredrikke

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback