Gravid?

Om jag inte visste bättre skulle jag fan tro att jag var gravid.
Är typ överkänslig mot saker som smakar det minsta konstigt. Druvorna(som jag brukar älska) smakade inte alls bra, och inte favorityoghurten heller. De hade liksom konstiga bismaker som aldrig varit där innan. Skumt...
Sen är jag skitsugen på vissa specifika saker hela tiden. Big time cravings. Just nu är det sura godisar. Speciellt de där sura Ahlgrens-bilarna. Och ost! I och för sig är just ost alltid en stor svaghet jag har men nu är det värre än vanligt. Ost i smält tillstånd ska det helst vara. Mm...

Men som sagt, nu är jag ju inte gravid, så det måste ju bero på nåt annat. Någon brist i kroppen kanske? Fast varför skulle jag då vara överkänslig mot vissa smaker?
Äh, jag vet faktiskt inte. Det är bara konstigt.

Kommentarer
Postat av: Mikailvera

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback