Hittade en back-up i alla fall

Hittade ingen helt outstanding klänning idag. Hann i och för sig bara med två affärer, så jag får väl skylla på det. Dock hittade jag en kort svart sak med spetsdetaljer på HM. Fick bli den som back-up. Men det funkar la. Kommer förmodligen ändå bara vara utomhus och parta på midsommar, och då känns inte någon jättelyxig sidenklänning så rätt ändå. Lika bra att köra på nåt enklare då.

Det enda jag är rädd för är att den är i kortaste laget. Går typ just under rumpan. Men jag kanske känner mig pysslig nån dag och köper en bred spets eller nåt och syr på längst ner. Skulle nog bli snyggt, med tanke på att det var spetsdetaljer upp till på den.
Eller så struntar jag i att den är på gränsen och kör på strumbyxor istället. Vi får la se hur lat jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback