Idag

Det är alltid lika skönt att vakna upp när man gjort diverse ansiktsbehandlingar kvällen innan. Man känner sig så mycket fräschare. Passade även på att färga ögonbrynen, så nu är de good shit igen. Det är verkligen ett tips om man vill ha mer markerade ögonbryn som ser tätare ut. I alla fall om man har mörkt hår. Kanske är det inte lika snyggt om man är blond...

Idag är det jobb igen. Som vanligt. Eftermiddag.
Efter det tänkte jag kika på fotbollen. Tyskland - Turkiet. Självklart håller jag på Turkiet! Tyskland känns så...hm...tyskt? Och Turkiet har skrällt och skrällt, så de kan väl få fortsätta med det tycker jag! :)

Nu ska jag dricka upp sista skvätten kaffe, röka lite och sen är det nog dags att klä på sig lite.

Kommentarer
Postat av: Konraduna

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback