Ikväll dejtar jag två killar

Gud vad skönt att äntligen vara hemma!

Efter jobbet åkte jag upp en sväng på Solbacken för att handla lite mat. Ja, jag vet att jag jobbar i en annan butik, men nu föredrar jag Willys, så det så! :P

Blev diverse snask också. Frysta pizzor(de från Dr Oetker är faktiskt riktigt goda!), ostkrokar, läsk och godis. Det är ju fotboll ikväll så jag har bjudit in J på lite mys. Grejen är bara den att lite tidigare idag så ringde en annan killpolare från Stockholm. Han var på väg upp till föräldrarna i Boden och hörde om han inte fick våldgästa mig ikväll. Kunde ju inte direkt säga nej.
Så, nu står jag här med massor av snask och två killar på ingående! Ibland är inte livet så tokigt ändå... ;)


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback