Jag blir hellre ensam än lycklig med någon annan

Fan, jag ville ha sol idag! Men inte. Halvmulet, blåsigt och kallt ville han där uppe. Eller vem fan det är som bestämmer sånt! Jag ville sola. Behöver lite färg. Är blekare än blekast. Var brunare i april typ. Inte bra. Överväger att besöka solariet idag. Men det känns fan inte bra att behöva det i juni!

Imorrn är det jobb igen. Det innebär en klump i magen. Känns inte bra alls. Dels för att jag är jävligt ovan med att stiga upp på morgonen(lyxproblem #1), men mest för att det kommer att vara så jäkla stressigt. Det vet jag redan nu. Och då ska jag ändå bara skolas in imorrn och på tisdag. Det värsta med stressen är ändå när andra blir irriterade och sura. Själv håller jag alltid ett visst lugn och försöker att vara glad ändå. Vilken perfekt människa jag är! Not...

Men, nu struntar vi i det. Får se till att ha en trevlig dag istället. :)
Tänkte steka lite entrecote och bjuda brorsan på middag. Kanske bjuda över nån kompis och bara snacka dynga ikväll. Känner för nåt sånt.
Men först måste jag diska och dammsuga. Mindre kul.


 

"Vad vet du om månljuset
Förrän du blivit sönderslagen under det
Och vad vet du om gryningen
Förrän du mött varje morgon
Med sömnlösa ögon"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback