Kärlek är som nikotin

Det är festival här i stan i helgen. Är ledig hela helgen, men jag ska ändå inte dit. Är inga band/artister som intresserar mig. Jo, kanske Magnus Carlson som blev blixt inkallad, men jag har sett Ww x antal gånger redan så. Och betala några hundra för att få dricka öl. Nja, inte direkt. Festival för mig ska vara bra musik och skön stämning. Jag vet inte om just den här innebär det. Kröka kan jag göra annars. Dessutom måste jag faktiskt vila upp mig lite. Allt jobb + festande på sista tiden har tärt mig ganska hårt. Och sommaren är långt ifrån slut. Jag kommer att vara ett vrak när den är över...

Var på födelsedagsmiddag hos min moster efter jobbet. Som vanligt innebar det god mat och en hög jävla ljudnivå. Sätt tre generationer finnar i ett rum så får ni själva se(höra). Man blir fan snurrig innan kvällen är slut. Haha... Trevligt var det hur som helst, och mätt är jag!

Imorrn blir det faktiskt festivalen en stund på dagen. Mest för att jag vill gå på stan en sväng. Kolla lite i affärer och sånt. Måste hitta en födelsedagspresent till pappa också. På kvällen har jag lovat att vara chaffis. *suck* Men förhoppningsvis så ska jag hinna ha lite kul med mitt ex också... :P




Magnus Carlson - Det värsta av allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback