Lite fika, lite shopping och lite bilar

Ny vecka. En vecka som kommer att innebära att jag ska börja jobba igen. Det är kul, samtidigt som det är förbannat läskigt. När ska jag nu hinna städa, tvätta, handla och sånt? Lyxproblem kanske. Jag har ju som tur var bara mig själv att ta hand om.

Fikade med Matilda på Waynes tidigare idag. Stamhaket # 1. Efter det tog vi oss en lite shoppingrunda. Hittade ett par svarta badshorts från Puma. Nice, nice. Behövde verkligen nya. Köpte även hem Jens Lapidus nya bok, Aldrig fucka upp. Fast det köpte jag i och för sig medan jag väntade på Matilda. Mycket sommarläsning på g nu. Och jag kan ju behöva den som inspiration till kommande bankrån som vi spånade på i torsdags. Haha... Heller bankrån än soc kom vi fram till. Smart? I don't know... :P

Måste åka till macken och kolla lufttrycket i däcken på mammas bil ikväll. Tyckte att ett såg tommare ut idag. Hm... Brukar bli så ibland. Och eftersom att jag faktiskt använder bilen en hel del så kan det ju vara schysst att kolla upp det. Så snäll är jag med min mami. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback