Midsommar

Som sagt, imorrn blir det en hektiskt dag.

Lunch hos pappa vid elva. Nåt enkelt och gott sa han. Låter fint det!
Sen blir det hem och kuta till tvättstugan några varv, samtidigt som jag ska städa och börja fixa med middagen.
Ca fem så kommer mamma och brorsan på middag. Blir nån form av lax och diverse sallader till. Orkar inte handla, så jag tar det som finns i frysen. :P
Efter det jag har bjudit hit lite folk på förfest. Jag gör alltid sånt, bjuder in människor på för- och efterfester utan att tänka mig för. Hm... Men jag tror att det blir kul!
Sen nån gång senare på kvällen så ska vi ut till nåt ställe vid älven. Supa och mysa. Hoppas bara att det inte regnar! Lite kyla kan jag stå ut med, men inte regn. Men som tur var har vi nog en back-up.

Hoppas och tror på en bra dag med andra ord! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, raka benen och annat sånt nödvändigt. Kanske orkar jag börja förbereda maten redan nu också...





Imorrn blir det någon sån här kombination. Och jag är verkligen inget fan av öl!
Undra hur jag mår på lördag...


Kommentarer
Postat av: teresa

men det där är en underbart god öl!

2008-06-20 @ 09:05:58
Postat av: L8

Låter ju lite bättre det i alla fall... :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback