Min osvenska hjälte!

Alltså, sorry för allt "fotbollssnack" på sistone, men såg nån Cirkus Zlatan ikväll?

Killen är så jävla grym! Godhjärtad, familjekär och glad, samtidigt som han har en enorm intigritet och klockren humor. Bilden man kan få av honom i tidningarna raserades totalt i mina ögon när jag såg programmet. He's just lovely! Och jag förstår faktiskt att han håller sig på sin kant, vägrar tala med vissa tidningar och har så stor intigritet. I hans position skulle man förstöras annars.

Jag blev glad och rörd på samma gång. Satt med ett leende och en tår i ögonvrån under hela programmet. Är det något jag verkligen faller för så är det killar som sätter sin familj högt och har en bra relation med sin mamma. Kanske därför att det är så oerhört viktigt för mig. Många säger att Zlatan är så osvensk, och i det fallet kanske det stämmer. Osvensk på ett bra sätt!



Att han är grymt snygg gör inte saken sämre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback