Morning

Jag vet att det kommer att bli en bra dag idag. Eller jag hoppas i alla fall. Hehe... Men det är ingen bra morgon! Mår apa och är jättetrött. Har knappt kunnat sova alls, och precis som igår så mår jag jätteilla. Trodde fan att jag skulle vara tvungen att ställa in jobbet igår, för det kändes seriöst som att jag skulle spy. Samma sak idag. Ögonen var dessutom alldeles svullna och kliiga när jag vaknade. Förkylning nästa?

Men, jag ska ha skoj idag i alla fall! Det har jag bestämt! Haha! :P
Vad jag däremot inte har bestämt är vad jag ska ha på mig idag...eller ikväll. Jobbigt värre. :P Kör i princip alltid klänning på fest, så bara därför kanske jag borde köra på byxor istället. Bara för att vara mot strömmen när det är skitvarmt och dessutom studenten. Men, jag vet inte. Vi får se.

Nu ska jag klunka i mig liter mer kaffe och ta en cigg på balkongen. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback