När jobbet är jobbigt

Det är fan inte okej när det känns som att man ska spy och gråta på samma gång när man kommer hem från jobbet. Precis så känns det faktiskt idag, och de flesta andra dagarna innan. Drömmer även om jobbet på nätterna. Inte så kul det heller.
Men jag får väl tänka som så att det bara är kvar ca sex veckor nu. "Bara". Fan!
För den som ger upp i första taget är jag inte. Men i höst måste jag fan ta tag i mitt liv och söka mig nåt nytt. Det här kommer inte att gå.

Ibland önskar jag bara att jag också kunde peta i lite papper på nåt kontor, eller syssla med nåt annat glassigt jobb...

Jobbar förmiddag imorrn, och sen är jag faktiskt ledig två dagar igen. Blir förmodligen en sväng upp till Torneå på onsdag. På torsdag har jag klipptid, och ska väl säkert kunna hitta på nåt annat kul då också. Känns bra att ha roliga saker inplanerade lite då och då när jobbet är så slitigt. Eller om vi säger så här istället, det är nödvändigt.
Känner också på mig att värktabletterna, drinkarna och cigaretterna kommer att bli mååånga i sommar.


"I'm having nightmares all the time,
for reasons I cant find
It's getting darker now,
But, I wont close my eyes"


Kommentarer
Postat av: Taraldtilde

Great site! Thanks for letting me look around. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback