Oj då...

Upptäckte just att jag "skolkade" från jobbet en timme förra veckan. What?! Nä, men jag går tydligen på ett lite annorlunda schema(med fler timmar) så jag skulle egentligen ha börjat en halvtimme tidigare än det ordinarie schemat två dagar. Hoppas att chefen har överseende med att jag helt hade glömt det, men det tror jag. Pinsamt är det i alla fall. Men jag får komma i tid idag istället. :P

Drömde helt sjuka saker i natt. Personer från mitt förflutna mixat med stenhårda maffiasnubbar. Och det värsta var att de här maffiakillarna är killar som finns i verkligheten, men som förmodligen inte har nåt med nån maffia att göra. Hehe... Jag skyller mina konstiga drömmar på allt jag läser och ser på tv. Inte fan är det konstigt att man blir skadad(och härdad) när man är helt jäkla faschinerad av kriminalitet, organiserad brottslighet mm. Men jag är vetgirig och vill veta allt om den typen av verksamhet, så jag får väl skylla mig själv. Haha...
Det absolut värsta var att jag var golaren nr 1 i drömmen. Tjallade på en massa killar för något(som jag egentligen inte ens hade nåt med att göra). Sen kom ju hela det där gänget efter mig. Inte så konstigt egentligen. Nej, tjalla är nog något man verkligen ska överväga noggrant om man hamnar i en sån situation.

Bäst att klä på sig och röka lite då. Börjar jobba alldeles för snart...


Lyssna på den här idag:




♥ Adam Tensta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback