Resor

Jag och brorsan fick en liten spontanidé tidigare idag. Tänkte åka ner till Stockholm nu i helgen och se Thåström. Vore jäkligt skoj! MEN, vi insåg att priset för resan(flyg, boende, en dag ledigt från jobbet, biljett till spelningen, Arlanda-express, tunnelbanekort, mat mm) skulle bli rätt saftigt. Okej, jag har råd, men det känns kanske mer värt att åka utomlands eller nåt i höst än att vara en dag i Stockholm. Dessutom var spelningen tillsammans med Kent. Och jag orkar faktiskt inte se de där överreklamerade gubbarna med grandios självbild en gång till. No way! Än mindre känner jag för att "hänga" med deras fans. Usch... Och säkert skulle man bli tvungen att köa också då allt var ståplatser...

Nej, jag satsar nog på en till utlandsresa i höst istället. Längtar tillbaka till Turkiet. Kanske Antalya. Det är i och för sig en badort, men en stor sådan. Och man behöver ju inte ligga vid en pool hela dagen, utan det finns faktiskt en riktig stad också. Vilket många verkar ha missat...
Men, men...det kan lika gärna bli Grekland, Tunisien, Spanien eller kanske Marocko. Vi får se vad jag känner för då.

Fyra dagar kvar innan jag är ledig igen. Känns tungt. Men samtidigt, jag har jobbat och haft migrän i två dagar nu. Det är inte kul. Har varit helt borta av medicinen, men ändå haft ont i skallen. Så resten av veckan känns helt okej. Det kan förhoppningsvis inte bli värre... *peppar, peppar*

Nu ska jag se Norges Herligste. Kjempe grejt! (strunta i mitt ytterst usla försök till att skriva på norska...haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback