Scarred

Hade tänkt ha klänning och vara barbent imorrn när brorsan tar studenten. Upptäckte det fetaste blåmärket på vaden och ett litet mindre på andra benet. Inte så jäkla snyggt! Och det värsta av allt är att jag inte har en jäkla aning om när och vad som har orsakat dessa. Hm...
Lägg till snygga ärr lite i olika storlekar här och var på benen också. Och lite småsår. Mina ben ser ut som slagfält! Är ju rätt så klantig till naturen(no shit!!), så ärr har jag lite här och var. Benen är nog hårdast drabbade. Det enda snygga med dem är typ tatueringen. Haha...´
Men jag kanske kör på barbent ändå. Blir någon rädd eller äcklad så är det väl deras problem, inte mitt. Haha...

Lär nog bli rätt så fullt upp imorrn. Typ från 11-12 till ja, natten nån gång...morgonen kanske? Kyrkan, scenen på torget, middag på restaurang, "förfest" på min balkong och sen paaarty! Jag hoppas att det blir lika roligt som min egen student. Det enda som fattas är typ champagnefrukost, men det kanske också går att fixa? Hehe... Fast jag tror att jag struntar i den skitiga studentmössan och mitt lilla misstag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback