Stoppa pressarna: Jag höll på Spanien

Jag blir lite rädd för mig själv. Men jag har faktiskt sett nästan hela Sverige-matchen ikväll. Jag vet inte vad som håller på att hända, men jag tycker inte att fotboll är dödstråkigt längre. Hjälp!
Mina favoriter Zlatan och Torres fick göra mål. Och ärligt, jag höll på Spanien. Är verkligen ingen patriot när det kommer till Sverige. No fucking way! Jag tycker inte ens att det är roligare att se Sverige spela än nåt annat lag. Kanske ser jag den senare matchen idag också. Vi får se...

Och på tal om Torres. Jag kan fan äta upp den pojken! God damn it! Det är nåt speciellt med blonda pojkar med bruna ögon. Annars är jag inget större fan av blondiner... Men hans blonda lockar alltså. Och det där pojkaktiga i hans utseende. Mmm... Egentligen är han nog inte ens jättesnygg, men jag skulle fan inte banga! Han har nåt alltså...






Vadå, skulle du banga eller?


Kommentarer
Postat av: Askalise

Thank you for the informative website


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback