Studenttider och glädje

Jag är glad! Det är helt jävla löjligt egentligen, men det skiter jag faktiskt i! Även jag måste väl få leka fjortis ibland, även om jag hunnit bli 22? Äh, låt mig vara löjlig bara. Det går nog över. Tror jag. :P

Var som sagt och såg på balen en stund. Eller rättare sagt, när de gick in på balen. Det får mig att börja tänka på min egen student, även fast jag aldrig gick på balen. Men jag var ju där och såg då också. Och själva studentdagen. Så jävla underbart! Är lätt en av de roligaste dagarna någonsin. En konstant "salongsberusning". Vodka till frukost(skyller återigen på mitt ursprung som spökar... :P). Solbrillor på inne i kyrkan. Värsta solbrännan ever. Snyggaste lösnaglarna. Mer fylla på flaket. Minnesluckor från scenen. Middag och presentfika. Fest på kvällen. Mycket fylla. Ett litet snedsteg... Ett litet fjortisragg... Hemgång med en skitig studentmössa och ett stort leende på läpparna. En riktigt bra dag med andra ord!
På torsdag är det dags igen. Men nu är det brorsans tur. Fast smart som jag är så har jag bjudit in mig själv på själva festen. Känner för att återuppliva lite minnen. Hehe... ;P

En sak gör mig dock mindre glad. Ni vet han den jobbiga killen från Turkiet? Han hade skrivit massa grejer på msn nu igen. Och mitt i alltihop så stod det "hora", fast på turkiska. Hur jävla dum får man vara? Tror han inte att jag kan kolla upp det han skrivit eller? Nej, usch! Han kan väl börja ragga på nån annan istället?

Nu tänkte jag beställa hem några nya böcker och sen ta en cider på balkongen. Typ fira, eller nåt. Fira vad?


image342 

Tre år sedan...
Fake-bränna, solbrillor, bling-bling, slingat mörkt hår och fake naglar.
Kan det bli mer ghetto?

Kommentarer
Postat av: Chrismarita

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback