Ett stort grattis...


♥ GRATTIS SPANIEN!! ♥



Det känns grymt jävla skönt att Spanien slog Tyskland i finalen! Så jävla rättvist på nåt sätt.
Trodde på Spanien och Portugal hela tiden, och i ena fallet fick jag ju väldigt rätt. Även det känns skönt. Hehe...
Och när det kommer till vilka band jag har till Tyskland och Spanien så vinner faktiskt Spanien även där. Vad jag vet har jag absolut inga släktband med Tyskland, men min morfar var hotellägare på spanska sydkusten och ligger faktiskt begravd där. Lite långsökt kanske, men ändå... ;P


Och på tal om Spanien... Håller på att tona håret, så just nu känner jag mig ungefär som
Sergio Ramos alltid(?) gör. Hur fanken kan hans hår alltid se blött ut? Jo, jag fattar ju att det beror på massa vax och skit, men varför vill någon se ut sådär? Skumt värre... Jag skulle i alla fall aldrig palla att ha en kille med så flottigt hår, speciellt inte så långt och flottigt. Nej, jag tyckte att de räckte alldeles utmärkt med en viss hockeyspelare med backslick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback