Alla partyn och bakfylledar

I'm so fucking tired!
Sov ganska länge idag. Kanske för länge egentligen. Var ut en sväng sen, shoppade lite plattor och ett par örhängen. Softade hos mamma och skjutsade sen brorsan ut i bushen till en polare. Somnade på soffan när jag kom hem. Nu sitter jag här.
En oerhört seeeg dag med andra ord. Tycker alltid att dagen efter bakisdagen är det värsta. Trött som få.

Bea ringde nyss. Ville ha med mig ut på Kalles. Egentligen är jag faktiskt rätt så sugen på att festa. Men, jag ska även hämta hem lite folk från bushen sen + att jag som sagt var är ganska trött. Så nej, får ta det en annan gång. Typ nästa helg...

Men nu måste jag försöka att få i mig lite middag. Kanske går jag ut på en lite promenix sen.
Imorrn hoppas jag på bra väder. Jag vill sola! Få lite mer färg. Men, det ska visst inte bli så great imorrn.

Ja, just ja... Det är visst fotboll ikväll. Portugal-Turkiet. Blir kanske att glo lite på det. Gillar fortfarande inte fotboll. Men, Portugal har en del snyggingar i laget. Hehe...

Och på tal om bakisdagar...
Här kommer dagens låttips:




Thåström - Karenina


"Det är nånting du lämnat kvar
En doft av alkohol och sav
Och nåt du aldrig får tillbaks
För på mitt golv bland skärvor o glas
Finns en bit av ditt hjärta kvar
Och alla tusen mirakel
Som jag lova dig en natt"



Kommentarer
Postat av: Olavedel

Very interesting site. Lots of good information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback