Grattis Ryssland!

Så jäkla skönt att Sverige åkte ut!
Nu slipper man kanske lite tjat och spekulationer från media, och kan njuta av matcherna istället. Okej, de lär ju ändå skriva om EM, men åtminstone mindre då Sverige inte är med längre.
Dessutom var det så jäkla kul att Ryssland som inte alls var tippade(av svensk media i alla fall...) fick vinna. Haha! *skadeglädje*
Grattis Ryssland!

Drömmen vore en final mellan Portugal och Spanien, men jag tror lika gärna att det kan bli Portugal och Holland. Håller också en liten tumme för Turkiet i kvartsfinalen. Och Italien tror jag faktskt att det är helt kört för...

Så då vet ni vad "fotbollsexperten" tippar. Haha... Nja, så kanske det egentligen inte är. Och anledningen till att jag hoppas på Portugal och Spanien i final är väldigt enkel, de har de snyggaste lagen! Så proffsig är jag...hehe. ;)





Spanien-Portugal...det vore en final det...





Kommentarer
Postat av: Knutanette

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback