Ett värdigt lag

Trots att det blev vinst för Tyskland så måste jag ändå säga grattis till Turkiet! De spelade skön fotboll, kämpade på och gav Tyskland ett värdigt motstånd. Synd bara att det inte gick hela vägen...
Nu är det matchen Spanien - Ryssland kvar. Jag gillar båda lagen så jag blir glad vilka som än vinner! Men trots att jag har tippat Spanien i final så hoppas jag nästan hellre på Ryssland. Det känns på nåt sätt som att ryssarna skulle ge Tyskland ett tuffare motstånd. Och jag vill verkligen inte se Tyskland som vinnare av hela EM. Usch!

Ena dejten har gått hem. Den andra lovade jag skulle få övernatta här. Tyckte inte att stackarn skulle vara tvungen att sätta sig och köra till Boden i natt. Nog för att jag börjar 8.00 imorrn, men va fan, bättre att han kör då än nu i alla fall.

Nu blir det sängen och Aldrig fucka upp. Det är festival i stan i helgen, och jag kommer att somna skönt till ljudet från musiken. Nice...




Synd att Volkan(t.v.) var avstängd ikväll. Han var riktigt trevlig att titta på... ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA, jag menar det! Man känner sig lite skamsen faktiskt när man ser en riktigt pudding och sen får man veta att snubbe är 72 - VAAAA 72 ÅRRRR! Nej så illa är det ju inte, men snudd på :D Måste tappat förståndet, kanske en singelskada :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback