Vi som skulle föregå med gott exempel...

Det blev en sjuk kväll igår. Överförfriskat var snarare ordet!

Började med en trevlig(och lååång...) tu man hand-förfest hos mig. Drinkar, cider, öl, cigg, Guitar Hero och gammal punk. Vi satsade på att vara dunderfulla när vi anlände till den riktiga festen. Trodde vi va? Det visade sig att de flesta där var riktigt askalas och att vi låg i lä. Men det gör man snabbt bot på med lite outblandad Bacardi Razz. Gott, men farligt... Det hela slutade med att mitt huvud höll på att sprängas och att en alldeles för överförfriskad och näst intill okontaktbar grabb spydde och övernattade på min stackars soffa. Nej, spydde gjorde han faktiskt på toan, och inte i soffan.
Morgonen var dock trevlig. Vi såg Rasmus på luffen, drack kopiösa mängder vatten och snackade massa skit om allt möjligt. Kul, kul. Och det bästa av allt, båda mådde faktiskt riktigt bra. Haha... En kul fest, men kanske inte så lyckad för alla. :P

Hjälpte till att städa sen på eftermiddagen. Bara för att vara snäll liksom. Och efter det var det grillmiddag med Emma, Micke och Simon. Kom hem därifrån nyss. Åt god mat och såg på film. Jag svammlade mest på och blev mobbad för att min intelligens inte alltid är på högsta nivån. Ööhh...what? Haha... Men det bjuder jag på! I alla fall idag. :P

Nu är det en djupdykning i sängen som gäller. Pallar inte att vara uppe många minuter till. Alldeles för lite sömn de senaste dygnen. Not good... Men imorrn är det bara lördag, så helgen har ju inte ens börjat egentligen. Det är däremot very good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback