When you smoke all my weed man

En arbetsdag kvar, sen är jag ledig två. Jippie! Eller nåt sånt.
Men det känns ju inte direkt som att jag kommer att hinna vila upp mig direkt. Imorrn är det fullspäckat schema ändå. Tvätta, städa och handla mat. Visst har affären öppet fast det är midsommarafton? Hoppas det i alla fall... Sen ska jag bjuda mamma och bror på middag. Och efter middagen ska jag bli kanon. Så det så! Ja, och midsommardagen kommer väl att spenderas lagom bakis i soffan. Fast känner jag mig själv kommer jag väl inte ha tid med det...

Drömde jättehemska grejer om skor i natt. Att flera av mina par blev stulna, så jag var tvungen att gå runt i ett par jättesunkiga gamla birkenstock. Inte okej! Dessutom var jag nånstans i Stockholm. I nån förort. Och var tvungen att gå runt i de där jävla skorna och en skitig tröja som jag haft i flera dagar. Usch! Behöver jag säga att jag kollade klädkammaren och sen hoppade in i duschen direkt i morse? Nä...tänkte väl det. :P

Nu. Cigg på balkongen och klä på sig lite mer anständigt. Vill inte cykla till jobbet i nattlinne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback