A brand new face?

Tvättkräm, peeling, warm-mask, exfolierande ansiktsvatten, tre olika hudkrämer, ögonkräm och noppning av bryn.
 A new me! Snyggast av alla!
Haha...kanske inte, men det känns bra. Ja, allt förutom ögonbrynen då. I vanliga fall brukar jag slarva mig igenom dem, men nu var jag noga och tog verkligen bort alla småstrån som var på fel ställe. Smärta!
Och är det bara jag som börjar nysa av att plocka brynen? Jag gör det konstant i alla fall.

Är alla krämer och skit verkligen nödvändigt? Jag vet inte, men jag får för mig det i alla fall, och då funkar det väl? Och det är riktigt skönt att få känna sig fräsch efter förkylningen, som faktiskt håller på att ge med sig. Allt som saknas nu är lite färg. *suck*



Mina "nödvändigheter"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback