Adam Tensta

Ikväll så är det som sagt Adam Tensta som gäller! Okej, Petter ska säkert också ses, men har sett honom så många gånger redan så han är inte lika viktig(eller bra)... Haha.

Vi åker redan vid lunch till Luleå. Tänkte kika i affärer och äta middag där. Sen börjar festivalen så jäkla tidigt. Petter är 19.30(??) och Adam går på redan 21.30.
Men det kanske är bra då jag ska upp och jobba imorrn. Ja, och köra hem också...

Ska bli grymt kul att se Adam! En verkligt begåvad musiker och sen är det alltid kul med ny musik och lite yngre talanger som slår igenom. Ja, yngre talange som är bra såklart...inte typ Amy-smurfhits-Diamond. Hon skulle jag fan ha betalt för att se...

Nej, nu måste jag klä på mig.





Kommentarer
Postat av: Mortenhanne

This is great please keep on the good and wonderful work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback