Att missa en konstert och sova utomhus

I natt drömde jag om Adam Tensta. Träffade honom utanför mitt vardagsrumsfönster(i drömmen bodde jag på bv) och snackade lite. Sen var jag helt plötsligt i Sthlm. Han hade bjudit in mig på en konsert på Skansen(??). Jag och mina två polare som följde med blev dock så packade att vi missade hela konserten, och istället snackade vi med nån sliskig gubbe och sov på madrasser vid en gångväg. När vi trodde att klockan var sju, var de egentligen halv två. Haha. Jag blev jätteledsen över att vi missade konserten, så jag blev inbjuden till en i Sundsvall istället. SEn vaknade jag...
Jag vet nog egentligen varför jag drömde allt det här. Förstår till och med detaljerna. Skumt.

Men i alla fall, nu vet jag varför Adam är så bra. Hans morsa är halvfinne! Och som ni vet är alla med finsk härkomst bra och begåvade människor. Det är jag, Adam och Shabaan. Och han den här killen, den unga skådespelaren. Hmm...
Anastasios Soulis, så heter han!

Kom på att jag fick en bonscheck på 150:- från MQ förra veckan. Blir nog en sväng på stan idag. Kanske hittar jag nåt där, eller nån annanstans....
Säkert hittar jag nåt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback