Bla, bla, bla

Har haft besök. Kollat på tv och snackat skit.

Ögonen är febriga och kroppen trött. Blir att lägga sig i sängen och kolla veckans Andra avenyn och sen läsa och förhoppningsvis sova gott. Är för trött för att orka hålla mig vaken speciellt länge.

Jag kan svära att de säkert kommer att ringa från jobbet imorrn och vilja att jag ska jobba. Har lite dåligt med cash just nu, så jag kommer säkert att tacka ja, trots feber och helvete. Men så kan det va. De ringer aldrig när man vill det...

Förresten. Jag har kommit på vad jag behöver. Ett fett skrivbord i sovrummet. Där jag rymmer allt som jag pysslar med, syprojekt, smyckestillverkling, skisser, diverse målning och mindre snickerier. Där jag kan göra sånna saker utan att det stör. Det skulle vara perfekt! Får leta mig ett skrivbord när jag blivit piggare!

Kommentarer
Postat av: Terjeveronica

It is the coolest site,keep so!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback